عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 191
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 367
:: بازدید ماه : 349
:: بازدید سال : 4024
:: بازدید کلی : 46878

RSS

Powered By
loxblog.Com

متلک های که پسرا به دخترا میگن
شنبه 13 آبان 1398 ساعت 22:27 | بازدید : 658 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

متلک های که پسرا به دخترا میگن

                        فقط دخترخانوماي گل به دل نگيرن چون رودل ميكنن  

1-خانوم شماره بدم پاره ميكني؟

2- خانوم ببخشيد مستقيم از كدوم طرفه

3- خانوم شماره ي كفشمو بدم؟

4- (در برخورد با چنتا دختره زيبا) هنوز فصله هلو نشده

5- (در برخورد با چنتا دختره كم سن) اِ مهد كودك تعطيل شد شما اومدين بيرون.

۶- خانونم شما دو تا سه قلوئيد؟

۷- اين روزها همه به من شماره مي‌دهند شما چطور ؟

۸- دهات چه خبر؟

۹- فدات و بخورم

۱۰- خودت مگه خواهر مادر نيستي؟

۱۱- خانوم جيگرتو واسم بلوتوث ميكني؟

۱۲- ببخشيد شما چقدر شبيه دوست دختره آيندهء من هستين

اينم چند تا متلك كه به دخترهاي دماغ عملي ميتونيد بندازيد!
۱-خانوم شما بينيتونو ختنه كرديد؟

۲-خانوم شما دماغتونو مدل خوكي عمل كرديد؟

۳-خانوم ميايد دماغامون عوض؟

۴-اينو صافكاري كرده كه بعدا درخت بكاره

۵-اينو دماغشو تازه خريده برچسبش و نكنده

۶-خانوم كليه هاتو فروختي دماغتو عمل كردي؟

۷-ميبخشيد خانوم دماغتونو خر گازگرفته؟

۸-ده بار ديگه دماغت وعمل كني تازي ميشي مثل اِبي





|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
یاسی در تاریخ : 1391/9/20/1 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/9/7/2 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
سمیرا در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
ههههههههه داداش ایول باحال بود الهی شکر مماغم عملی نیست مرسی ازاینکه بهم سرزدی

<-CommentGAvator->
hadi در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام نگین خانوم من معذرت میخوام! الان که خوب فک میکنم به این نتیجه می رسم که نباید مباحث حوزه و دانشگاه رو اینجا مطرح میکردم...
انشا الله که خودت یه روز به این نتایج می رسی چه بخواهی و چه نخواهی!

بازم ممنون

<-CommentGAvator->
ragbar در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
بله...اما من از نزدیک دیدم و اصلا اینطوری نیست..برامم مهم نیست چه باشه و چه نباشه..مهم شخصیت اصیل ایشونه..من براتون توی یاهو نوشتم که بهتره..
پاسخ:شرمنده که تا اطلاع ثانوی دسترسی ندارم!!! انشا الله همینطوره که شما میگید! من که چند سال پیش رفتم و مثل شما از نزدیک دیدم واقعا... من که گفتم هیچ اجباری نیست! راستی من باید برم دم در کارم دارن! من سر ساعت 11/15 بر میگردم اگه امری هست در خدمتم!

<-CommentGAvator->
ragbar در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
خب؟
پاسخ:به جمالتون

<-CommentGAvator->
ragbar در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
پیامتونم گرفتم..جوابتونم همونجا دادم
پاسخ:یه زحمتی بکش و دوبار وارد نظرات بشو!
خب پس متوجه شدی؟؟ خدا رو شکر!!

<-CommentGAvator->
ragbar در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
آقا هادی سلام..به توصیه ی شما اصلا عمل نمیکنم!!

لطفا در مورد دکتر شریعتی جلوی من اینطوری صحبت نکنید چون واقعا قلبم میگیره

فکر نمیکنم سوریه جای آشغال دونی باشه..یعنی حضرت زینب و رقیه؟؟؟؟؟

یکبار کتاب فاطمه فاطمه است ایشون رو بخونید..دیگه حرفی ندارم.
پاسخ:سلام!!! لا اله الا لله!!! من گفتم سوریه اشغلدونی نگین جان؟؟؟ نه بخدا محل دفنشون منظورمه و اون محیطی که مدفون شده! بهله شما درست میگید ولی کاذب ضلالت هم کتاب های خوبی داره ولی.... متاسفانه...

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام توچراانقدبدجواب بعضی کامنتارومیدی؟؟؟مگه دعواداری؟!!!!
پاسخ:به به به سرکار خانوم باد در موهایش!!! من تشکر می کنم به خاطر این انتقاد درست و دقیقتون! ( قابل توجه دوستان که انتقاد نمیکنن)!!!نه دعوا؟؟؟ می دونی بعضی وقت ها مثلن سر کلاس هم که هستم اگه یه نفر یه دیدگاه اشتباهی مطرح کننه بشدت حالم گرفته میشه!! مثل دیشب!!!الان یه نمونه برات مثال می زنم... !! ولی به هر حال تشکر از این انتقادتون! باور کن خیلی خوشحال شدم!یاعلی

<-CommentGAvator->
ش در تاریخ : 1391/8/14/0 - - گفته است :
سلام مهربون.دستت درد نکنه. جالب بودن.مانا باشی
پاسخ:ممنون و بزرگوار!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: